Selasa, 11 Ogos 2009

hari yang penuh debaran.... + epy+sedey sket = ??



Assalamualaikum...

hmm...da bape ari ku x update blogs ni,xde masa nk update sal bis keja je g lawat tok n tokwan ku kt spital..sebagai seorg cucu tu adalah tanggungjawab kitakan..tahun ni dalam sejarah tok n tokwan ku masuk spital..mula2 tok ku dlu msuk spital..then selang 2 hari tokwan ku plak masuk spital sal xnk mkn(hilang selera mkn),tok ku plak de komplikasi jantung,tp ari isnin bru ni dier da ley kuar spital..alhamdulillah,tinggal la tokwan ku je kt spital..hope x jadi pape kt tok n tokwanku..amin
Kemarin ku rasa sngt berdebar...xtaw la napa,ku dapat merasai kehadiran Chenta,mybe sal aku rindu sngt kt dia kot..hmm,ku syik jenguk je kot tingkap opis aku...ntah nape ku rasa chenta dekatt sngt ngn haku,tepat kul 3.30 ptg ku dpt satu sms...drpd chenta,dia tnyakan ku sapa yang ada bersamaku kt opis..ku gtaw farah n aku je...ku sja je jenguk kot tingkap opis...ku nampak keta dia...gembiranya ku rasa,sal aku betoi2 rindukan kehadirannya...

huhu...chenta nek ats kt opis ku...ahahah,aku wat slumber je,tp dalam hati,.. "epyynyaaa"ahahaha....dier pakai pfume yg ku suka..wanginyeee... =p

chenta belikan ku air n mkanan..dia dtg kejap je sal de urusan keja..tp xpa,wlupun kejap.. kureng sket rasa rindu ku kt dia..ehehehe

p/s :- kepada "chenta",terima kasih bnyk2 coz sudi jmpa syg kemarin,chenta...ketahuilah bhw walaupun skejap kita jmpa kemarin,bagi syg..ianya amat bermakna,love you chenta... ^_^

TeRiMa KaSiH cHenta...



chentadaneeya @)>------




1 ulasan:

  1. Hai cik dianafarisya:D awk suka tag? Awak telah ditag, sila ke blog saya http://fentomatte.blogspot.com/2009/11/hoh-saya-kena-tag.html

    BalasPadam